תקנון
חברות במועדון המנויות של SheBossit להלן: "מועדון הבוסיות".
החברות במועדון הינה אישית ואיננה ניתנת להעברה.
החברות במועדון מוגבלת החל מגיל 18 ומעלה.
אספקת מוצר
כלל המוצרים הדיגיטליים יפתחו בפנייך בהתחברות לאיזור האישי שלך באתר המועדון פרטי הכניסה ישלחו למייל אותו הזנת בעת ההרשמה באופן מידי תוך דקות ספורות.
במקרה שלא קיבלת את המוצר מסיבה זו או אחרת יש לפנות אלינו בהודעה למספר הוואטספ: 051-5571317 - לציין את מספר העסקה אותו קיבלת מחברת האשראי וכן את כתובת במייל אליה תרצי לקבל את המוצר.
ביטול עסקה מועדון הבוסיות
בעת ההרשמה הוצגו בפניכן שני מסלולים לרכישת מנוי ב-״מועדון הבוסיות״:
מסלול מנוי חודשי: מסלול לתקופה שאינה קצובה בזמן.
מסלול מנוי שנתי/ ל-12 חודשים: מסלול לתקופה הקצובה בזמן.
אם במעמד רכישה המנוי בחרתן לרכוש ״מנוי חודשי״ - המשמעות היא שתוכלו להפסיק את המנוי מידי חודש לפני מועד התשלום הבא.
אופן הפסקת המנוי החודשי:
כניסה לאיזור האישי שלך באתר >> המנוי שלי >> ביטול המנוי
מרגע הפסקת המנוי - לא תחויבו על החודש שאחריו.
לא ניתן לעצור מנוי באמצע חודש - תינתן לכן גישה למועדון לתקופה של חודש מיום מועד התשלום שכבר בוצע.
במידה ובמעמד רכישת המנוי בחרתן לרכוש "מנוי שנתי" - המשמעות של רכישת מסלול שכזה הנה ההתחייבות שלקחתן על עצמכן להשלים ולשלם עבור כל התקופה לה התחייבתן.
עסקת המנוי השנתי הנה עסקה לתקופה קצובה של 12 חודשים המעניקה הטבה משמעותית (תשלום עבור 10 חודשים בלבד).
ביטול עסקה קורסים דיגיטליים
ביטול עסקה במקרה של רכישת קורס דיגיטלי תנתן עד 72 שעות לאחר השלמת העסקה - שכן ניתנת גישה למוצר באופן מידי תוך דקות ספורות מרגע הרכישה.
חוק ביטול עסקה
הארגונים הבינלאומיים מחייבים את חברת האשראי לוודא כי בתי העסק מקיימים את חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981. מדובר בחוק מרכזי בדיני הגנת הצרכן, שנועד להגן על ציבור הצרכנים מפני הטעייה וניצול מצד העוסקים. החוק נוצר בעקבות התפתחות חיי המסחר וריבוי תלונות של ציבור הצרכנים בגין הטעיה וניצול.
ביסוד החוק ניצבת מצוקת הצרכנים, שמצויים בנחיתות מבחינת כושר המיקוח והמידע שברשותם, לעומת כוחם הרב של העוסקים.
אנו פועלים על פי חוק זה.