top of page

אסטרטגיה ליצירת תוכן ויזואלי | עם דידי ג׳ונסון

על הקורס

איך מתכננים יום צילום לעסק שלכן? מה השלבים לבניית אסטרטגיה ויזואלית ומאיפה בכלל שואבים השראה? כל התשובות במאסטרקלאס של דידי 👸👸👸 מי שתרצה לעבוד עם המשרד של דידי תוכל ליהנות מהטבה למנויות המועדון בלבד :) דברו איתן בוואטסאפ לפרטים נוספים >> https://wa.me/972528555277 קצת על דידי 👩‍💻 דידי ג׳ונסון היא שותפה וסמנכ״ל קריאייטיב בסוכנות הקריאייטיב Something Something. החברה הוקמה ב- 2014 ע״י דידי וחברתה שירה תמרי מתוך רצון לחולל שינוי אמיתי בתחום ולהציע שירות 360 למותגים ובעלי עסקים שכולל גם יצירת תוכן ויזואלי מקורי שיבדל אותם מהמתחרים. כיום החברה מתמחה בהפקות ובניית אסטרטגיית תוכן ויזואלי איכותי עבור מותגי לייפסטייל. בעשור האחרון דידי הובילה את הקמפיינים וימי הצילום של מותגי הלייפסטייל הגדולים בארץ ביניהם: ללין, מנגו, זר פור יו, יולו, סטימצקי ועוד משלב הקריאייטיב והתכנון, דרך ניהול יום הצילום ועד לביטוי בנכסים הדיגיטליים של הלקוח. מוזמנות לעקוב באינסגרם ♥ https://www.instagram.com/something_studio/

אתם יכולים להצטרף לקורס הזה גם מהאפליקציה לנייד. עברו אל האפליקציה

מבנה הקורס

מחיר

מנוי חודשי, ‏249.00 ₪/בחודש

שיתוף

bottom of page